"Қайталау" ашық сабағы математика пәнінен
Тексерді: |
Сабақ №168 |
Пәні:математика |
|||||
Күні: 27 .11.17 |
Мұғалім есімі : Көпбаева А |
||||||
Сынып 3 « » |
Қатысқандар саны |
қатыспағандар саны |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қайталау |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты
|
Жыл бойы үйренген білімдерін бекіту арқылы кестеден тыс қосу мен азайту және көбейту мен бөлуді қайталайды. |
||||||
Ойлау деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану, жинақтау |
||||||
Күтілетін нәтиже |
Барлық оқушылар (саны) кестелік қосу мен азайтуды, көбейту мен бөлуді біледі |
||||||
Оқушылардың басым бөлігі амалдар мен өрнектерді шығара біледі. |
|||||||
Кейбір оқушылар тапсырмаларды орындау кезінде тәсілдердің қолдануын дәлелдей алады. |
|||||||
Бастапқы білім |
Қалдықпен бөлу |
||||||
Қолданылатын әдіс – тәсілдер |
Сұрақ-жауап, талдау, жинақтау, түсіндіру, ой қозғау, ой қорыту |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған іс – әрекеттер |
Ресурстар, көрнекіліктер |
|||||
Сабақтың басталуы |
Психалогиялық ахуал. Шаттық шеңберге тұру. Бір-біріне тілек айтады.
Топ бойынша
көбейту кестесін қайталайды «Кім жылдам!» ойыны арқылы кестелік қосу мен көбейтуді қайталау |
Шаттық шеңбер. |
|||||
|
-Балалар бүгінгі сабағымыз жыл бойы не үйрендік Сол білімімізді бекітеміз. Оқулықпен жұмыс №1. Жауаптарын жаз. 400+300=700 400*2=800 60+90=150 540+30=570 700-500=200 600:3=200 140-80=60 520+400=920 №2.Жауаптарын жаз 300*2+200=800 80:2+60=100 360:3+160*5=920 900-600:3=700 420*2-240=600 640:2+150*4=920. №3.№4, №5,№6,№7 амалдарды орында.Топтық жұмыс №8 Тақтаға амалдарды орындату. Амалдардың орындалу ретін түсіндіреді 90-84:14= 91:13-7= (45:15+75):6= 70+75:15= 42-36:18= 99:(27+6)+7= 105:15+35= 96:12*8= 84:(4+38)+8= №9.№10. Көбейткудің мәнін тапқызу №11.Салыстыр. 47л-13л 32 л 52л:4 20л-7л 5км 35:7 12км*5 30км+40км Сергіту сәті |
Кесте
Оқулық |
|||||
Сабақтың соңы
|
№12,13,14,15,16 тапсырмаларды орындату. Өзіндік жұмыс.
Үйге №17,18.19 149-бет. |
|
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау
1.
2. |
Бағалау. Оқушылардың тапсырмалар орындауына қарай баға қою |
Пәнаралық байланыс АКТ-мен байланыс құндылығы байланысы |
|||||
|
· |
· |
|||||
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
||||||
:Қорытынды бағамдау |
|||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1.Оқушылардың топтық жұмыспен жұмысы 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2.
|
|||||||