12
март
2022
Қорытынды аттестация құжаттары
1. Білім беру ұйымы туралы жалпы мәліметтер | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1) | Білім беру қызметіне берілген лицензиясы 2016,2021 жж | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2) | Мектепке дейінші оқыту мен тәрбиелеу саласындағы қызметтің басталғаны туралы хабарлама 2017,2021 жж | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3) | Заңдытұлғаныңбайланысдеректері(телефон, электрондыпошта, web-сайт): | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4) | Заңды тұлға өкілінің байланыс деректері (директордың аты-жөні, тегі, лауазымға тағайындалу туралы бұйрықтың көшірмесі): | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5) | Құқық белгілейтін және құрылтай құжаттары (мемлекеттік қайта тіркеуден өту туралы анықтама/куәліктің көшірмесі немесе заңды тұлғаның қайта тіркеуден өтуі туралы және жарғы). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6) | Жылжымайтын мүлікке тіркелген құқықтар туралы анықтама | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | Мектеп Жарғысы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | Тұрақты жер пайдалану құқығын беретін АКТ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 | Медициналық кабинеттің лицензиясы + қосымшасы + келісімшарты | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 | Өзін-өзі бағалауды өткізудің бұйрығы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 | Өзін-өзі бағалауды өткізудің жоспары | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 | Өзін-өзі бағалауды өткізу туралы педагогикалық кеңес хаттамасы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 | Өзін-өзі бағалаудың қорытындысы туралы педагогикалық кеңес хаттамасы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 | Өзін-өзі бағалаудың қорытындысы туралы қамқорлықтың кеңес хаттамасы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І. Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнына қойылатын талаптар: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үлгілік оқу жоспарлары + түсінік хаттар 5 ж бөлек-бөлек | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тарификация 5 ж бөлек-бөлек | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің міндетін атқарушының 2016 жылғы 12 тамыздағы № 499 бұйрығымен бекітілген (мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасына сәйкес білім беру қызметін жүзеге асыру. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жылдық жұмыс жоспарлары | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күн тәртібі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Өтпелі тақырыптар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перспективтік жоспарлар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кесетелері | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Циклограммалар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бес білім беру саласы бойынша талдаулар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кабинет видеосы 1 видео | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кабинеттік төлқұжаты(1 ПДФ документ) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бес білім беру саласы бойынша есеп (1 документ) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. МЖМБС және МДТО үлгілік оқу бағдарламасының талаптарына сәйкес мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын орындауды қамтамасыз ететін «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту» мамандығы бойынша білімі бар педагогтердің болуы. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мектепалды даярлық топ тәрбиешілері туралы ақпарат+ диплом көшірмелері (5 документ) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. Жеке оқу жоспарлары мен жеке бағдарламаларды әзірлеу кезінде баланың ерекшеліктерін ескере отырып ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытуда инклюзивті білім беру талаптарын орындау. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар туралы ақпарат (1 документ) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6. Баланың даму мониторингін қамтамасыз ететін және оның жеке дамуын жоспарлаудың негізі болып табылатын оқыту нәтижелерінің болуы. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тәрбиеленушілердің даму карталары (мында 2017-208 оқу жылында 3 документ, 2018-2019 оқу жылында 2 документ, қалған жылдары 1 документтен) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7. «Денсаулық», «Қатынас», «Таным», «Шығармашылық», «Әлеумет» білім беру салаларына негізделген мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мазмұнын түрлі іс-әрекеттерді ұйымдастыру арқылы оларды кіріктіру жолдарымен іске асыру. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Перспективті жоспарлар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың жетістіктері | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8. Тәрбиеленушілердің даму мониторингісі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Даму карталары | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Даму мониторингтері | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ. Тәрбиеленушілердің оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 документ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ Оқыту нәтижесін бағалауға қойылатын талаптар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 қосымша + 1 анықтама | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IV. Тәрбиеленушілердің дайындық деңгейіне қойылатын талаптар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8- қосымша | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
V. Оқу мерзіміне қойылатын талаптар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тәрбиеленушілердщің тізімі | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тәрбиеленушілерді қабылдау+ шығару бұйрықтар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жаңартылған мазмұнына қойылатын талаптар: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1) | Білім беру ұйымының жылдық жұмыс жоспарының болуы және МЖМБС талаптарында айқындалған жалпы орта білім берудің базалық құндылықтарына, мақсаттары мен міндеттеріне сәйкестігі. 5 жылдың жұмыс жоспары+ тарификация | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2) | Білім беру ұйымының басшысымен бекітілген жұмыс оқу жоспары мен сабақтар кестелерінің болуы және Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8170 болып тіркелген) бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларына (бұдан әрі – ЖББ ҮОЖ) және МЖМБС талаптарына сәйкестігі. /5 жылдың жұмыс оқу жоспарлары (РУП) поянительный запискасымен қағаз-копия және эл. нұсқасы-скан./. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3) | Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8424 болып тіркелген) жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына (бұдан әрі – ЖББ үлгілік оқу бағдарламалары) сәйкес жүзеге асырылатын инвариантты компонент пәндерінің базалық мазмұнын игеру. /5 жылдың оқу жұмыс жоспарының инварианттық бөлімінің электронды журнал-күнделікпен сәйкес болуы/. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4) | Білім алушылардың таным мәселелерін шешуге және субъективті жаңа білімді меңгеруге, ұлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылықтарды дарытуға бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру. /5 жылдың тәрбие жұмысының жоспары және толық анализ, оның ішінде үйірме жұмысы, қағаз-копия және эл. нұсқасы/. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5) | Білім алушылардың рухани-адамгершілік, азаматтық-патриоттық, көркемдік-эстетикалық, еңбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін жиынтығында сабақтан тыс іс-әрекеттің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру сабақтан тыс іс-әрекеттің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру. /Осы бағыттар бойынша 5 жылғы жетістіктерді дәлелдейтін құжаттардың скан. варианты керек/. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 26 шілдедегі № 366 бұйрығына қосымша Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 2 ақпандағы № 124 бұйрығымен бекітілген Білім беру ұйымдарын бағалау өлшемшарттарына 2-қосымша спорттық, шығармашылық және мәдени конкурстарға, жарыстарға, фестивальдер мен байқауларға қатысу нәтижелері өңірлік немесе облыстық спорттық, мәдени, шығармашылық іс шаралардың жеңімпаздары мен жүлдегерлерінің, лауреаттары мен дипломанттарының үлесі: - жалпы білім алушылар санынан жалпы білім беретін мектептер үшін 7 %-дан кем емесболуы керек. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6) | Білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың тереңдетілген және стандартты деңгейі). /10 сыныптар бойынша бейінді оқытуды қамтамасыз етуді сараптайтын 5 жылғы құжаттар, ата-аналардың өтінішінен бастап қағаз-копия және эл. нұсқасы-скан./. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7) | Ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушылардың ерекшеліктерін және жеке мүмкіндіктерін ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру (бағаланатын кезеңге жеке оқу жоспарлары мен бағдарламаларының көшірмелері, оқушылар тізімі, анықтамалары қоса беріледі); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8) | ЖББ ҮОЖ сәйкес жүзеге асырылатын вариативтік компоненттің факультативтері мен таңдау курстарын іске асыру (бағаланатын кезеңге вариативтік компонент сабақ кестелерінің көшірмелері, сонымен қатар зияткерлік олимпиадалар мен конкурстарға қатысу нәтижелері қоса беріледі, анализ таблицамен); | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9) | «Өмір қауіпсіздігінің негіздері» міндетті оқу курсын зерделеу. 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Орта білім берудің (Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру)мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты» 4-тарау, 1-параграф 75. 6"Өмір қауіпсіздігінің негіздері" оқу курсының мазмұны 5-9-сыныптарда дене шынықтыру оқу курсының аясында 15 сағаттық жылдық оқу жүктемесімен дене шынықтыру мұғалімінің оқытуымен іске асырылады. "Өмір қауіпсіздігінің негіздері" бойынша сабақтар міндетті болып табылады және оқу процесі кезінде жүргізіледі. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10) | «Жолда жүру ережелері» міндетті оқу курсын іске асыру. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 604 бұйрығымен бекітілген Орта білім берудің (Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру)мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты»2-қосымша 2-тарау 1- параграф 25 тармақ "Жолда жүру ережелері" оқу курсының мазмұнын 1-4-сыныптарда әрбір сыныпта 6 сағаттан сынып сағаттары есебінен және сабақтан тыс уақытта сынып жетекшілері жылдық жұмыс жоспарында тақырыптары мен мерзімін көрсете отырып, іске асырады. 2 – тарау, 1-параграф 35 тармағында "Жол қозғалысы ережелері" оқу курсы 5-8-сыныптарда сыныптан тыс уақыттарда және сынып сағаты есебінен 10 сағат көлемінде жүргізіледі, сынып журналының жеке бетінде сабақтың тақырыбы мен сабақтың өткізілген күні көрсетіліп жазылады» делінген. Осы бойынша жоспар 5 жылға. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11) | Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 17 маусымдағы № 391 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілер тізілімінде № 11716 болып тіркелген) білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін (бұдан әрі – біліктілік талаптары) сақтау. Талдау нәтижелері: Жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының қызметі үшін:
4. Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығы саласындағы уәкілетті органның санитариялық-эпидемиологиялық қорытындысы немесе № 71 қаулыға сәйкес бекітілген білім алушыларды тамақпен қамтамасыз етуге арналған шарт негізінде білім алушыларға арналған тамақтандыру объектісінің болуы. СЭС қрытындысы асхана бойынша көшірмес. Асхананың кв.метры, қанша орын екендігі, сумен қамтамасыз етілуі туралы толық мәлімет. 5. Меншікті не шаруашылық жүргізу немесе жедел басқару не сенімгерлік басқару құқығында тиесілі материалдық активтердің болуы немесе № 71 қаулымен бекітілген санитариялық нормаларға және № 439 бұйрықпен бекітілген өрт қауіпсіздігі талаптарына сәйкес келетін оқу үй-жайларымен білім беру қызметтерінің сапасын қамтамасыз ететін, кемінде 10 жыл қолданылу мерзімімен материалдық активтерді жалға алу. - Жылжымайтын мүлікке тіркелген құқықтар (ауыртпалықтар) және оның техникалық сипаттамалары туралы №10100520325738 анықтама 2021 жылғы 31 шілдеде алынған. Кадастрлық нөмірі 05:244:002:1643 - Тұрақты жер пайдалану құқығын берген №2446014 акт 2013 жылғы 15 ақпанда берілген. Жер учаскесінің алаңы 3,35 га. Кадастрлық нөмірі 05:244:002:1643. Мектеп ғимараты 2008 жылы салынған, жобалық қуаты 600 орын. Жалпы ауданы 7258,4 ш.м./Осындай мәлімет жіберілуі керек/. 6. № 79 бұйрықпен бекітілген білім беру ұйымдарындағы пайдаланылатын бағдарламалық-аппараттық кешенге және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуге қойылатын ең төменгі талаптарға сәйкес келетін компьютерлік сыныптармен, Интернет желісіне қосылған компьютерлермен жабдықталуы; - № 604 және № 595 бұйрықтарға сәйкес пәндік кабинеттермен, зертханалармен, спорт залдарымен жабдықталуы; - edu. kz аймағында үшінші деңгейдегі домендік атаудың болуы; - № 70 бұйрықпен бекітілген жабдықтар мен жиһаздардың болуы; – ғимаратта № 71 қаулыға сәйкес санитариялық тораптардың (унитаздар, қол жуғыштар) болуы. Мемлекеттік білім беру ұйымдары үшін № 32 және № 49 бұйрықтарға сәйкес білім беру ұйымдарының үй-жайларында және (немесе) іргелес аумақтарында бейнебақылаудың болуы. /Растайтын құжаттар көшірмесі/ 7. № 570 бұйрықпен бекітілген білім беру мониторингі шеңберінде әкімшілік деректер нысандарына сәйкес контингент туралы өзекті дерекқорлары бар білім беруді басқарудың ақпараттық жүйесінің болуы және нақты деректердің Ұлттық білім беру дерекқорына сәйкестігі. НОБД бойынша скрин керек. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3. Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне қойылатын талаптар: | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1) | Білім беру ұйымының жылдық жұмыс жоспарының болуы және МЖМБС талаптарында айқындалған жалпы орта білім берудің базалық құндылықтарына, мақсаттары мен міндеттеріне сәйкестігі. Талдауға ұсынылған құжаттарды зерделей келе, мектептің оқу жұмыс жоспарында, сабақ кестелерінде білім алушылардың апталық оқу жүктемесінің көлемі факультативтік, үйірме, топ және жеке сабақтардың максималды көлемін анықтауда 5 жылдың құжаттарының қағаз-копия және эл, вариант –скан. нұсқасы/. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2) | Білім алушылардың инвариантты және вариативті компонентін (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті) құрайтын оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ЖББ ҮОЖ-мен белгіленген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы. /Күнделікпен салыстырылады/. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3) | Сыныптарды, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау Мектептеинклюзивті білім беру аясында ерекше білім беруді қаже ететін білім алушыларды жайлы 5 жылыдқ талдау материалдары қарастырылды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4. | Білім алушылардың дайындық деңгейі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1) | ЖБП үлгілік оқу бағдарламалары мен МЖМБС талаптарына сәйкес тиісті білім беру деңгейінің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндеріне) бойынша білім алушылардың дайындық деңгейі (оқытудан күтілетін нәтижелер) (білім алушыларды қорытынды аттестаттау хаттамаларының, сондай-ақ ЖББ ҮОЖ инвариантты компонентінің әрбір оқу пәні бойынша бір бейне материал қоса Қорытынды аттестаттаудан өткен азаматтарға мемлекеттiк үлгідегі білім туралы құжаттардың берілуінің объективтілігін растайтын педагогикалық кеңестердің хаттамаларының, негізгі орта білім туралы куәлікті және жалпы орта білім туралы аттестатты беру және есепке алу кітабындағы жазбалардың көшірмесінің 5 жылдық қағаз және эл. варианты керек. Соңғы оқу жылындағы РУП негізінде 10-15 минуттық барлық пәндер бойынша видеосабақ. Әр сабақ бойынша қай пән, сыныбы, мқғалімнің аты – жөні жазылуы керек. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2) |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3) | Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 21 қаңтардағы № 52 бұйрығымен бекітілген (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде №13137 болып тіркелген) білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру мен қалыптастырушы және жиынтық бағалау талаптарын сақтау. Күнделікпен салыстырылады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4) | МЖМБС талаптарына сәйкес ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларды оқыту кезінде инклюзивті білім берудің (дамудың бұзылуын түзету және әлеуметтік бейімдеу) талаптарын орындау; 5 жылдық материал | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5) | 4, 9, 11-сыныптардың білім алушыларымен күтілетін оқу нәтижелеріне қол жеткізуін айқындау және МЖМБС бекіткен тиісті білім деңгейінің мемлекеттік жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім беретін оқу бағдарламаларын меңгеру бойынша оқыту нәтижелерін бағалау Приложениенің 16 қосымшасы толтырылады. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5. | Оқу мерзіміне қойылатын талаптар. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1) | Тиісті деңгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау соблюдение. Приказы о начале учебного года. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2) | Сыныптар бойынша оқу жылының ұзақтығына және оқу жылындағы каникул уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау. приказы |